Przetargi
Przetargi

przejdź do: PRZETARGI PO TERMINIE SKŁADANIA OFERT, aby zobaczyć przetargi dla których termin składania ofert upłynął

Poniższa lista zawiera przetargi, dla których termin składania ofert jeszcze nie upłynął.

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 498/20 roboty budowlane C i A 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w "łączniku budynku C oraz w pom. 112,113,114 w budynku A" w budynkach Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14 w ramach projektu pod nazwą "NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych" nr POIR.04.02.00-00-C004/19-00 z dnia 31.12.2019r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Przedmiar robót, projekt, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ("STWiORB"), zawarte w IV części SIWZ. STWiORB obejmuje w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wentylacyjnych. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt I.19 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby czynności wskazane przez Zamawiającego w pkt 8 STWiORB, w zakresie realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, z zastrzeżeniem osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę określony w niniejszym ustępie dotyczy również Podwykonawców. Celem umożliwienia kontroli realizacji przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 3.1.3. powyżej, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego - w dniu przejęcia terenu budowy - listę osób zatrudnionych przez niego oraz przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców przy realizacji przedmiotu umowy w zakresie czynności wskazanych w pkt 8 STWiORB. Wykonawca przedstawi również zanonimizowaną umowę, na podstawie której zatrudnia daną osobę przy realizacji przedmiotu umowy w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania. Warunki prowadzenie robót Wykonawca przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z projektem, STWiORB, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i normami. 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia przeznaczone do remontu w terminie określonym w umowie dla poszczególnych części zamówienia. 2) Prace prowadzone przez Wykonawcę nie mogą utrudniać Zamawiającemu użytkowania obiektów, zgodnie z przeznaczeniem, a wykonywane roboty w szczególności nie mogą zakłócać toku pracy i ruchu w sposób inny niż będący zwykłym następstwem zakłóceń wynikających z zakresu i technologii prowadzonych robót. Wykonawca jest zobowiązany tak przygotować i ustalić front robót oraz zastosować taką technologię, która w możliwie najmniejszym stopniu zakłóci działalność Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać głośne, hałaśliwe prace w godzinach od 6:00 do 8:00 oraz od 15:00 do 17:00, po uzgodnieniu terminu z Głównym Inżynierem Zamawiającego. Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z obiektem i zgłosić ewentualne uwagi. Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny i własnym staraniem: a) zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie prowadzonych robót oraz ochronę mienia; b) przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji otoczenia; c) prowadzić roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz utrzymać otoczenie w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkować, odtwarzając zniszczone na skutek prac budowlanych elementy otoczenia; d) zabezpieczyć i zagospodarować odpady powstałe w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ; koszty wywozu odpadów wraz z ich utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: 1)dokumentacji technicznej; 2)ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane; 3)ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych i przepisach wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia przed terminem składania ofert, w celu powzięcia niezbędnych informacji, które mogą okazać się przydatne do przygotowania oferty, zgodnie z art. 9a ust. 2 ustawy Pzp. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Ustalenie terminu wizji lokalnej odbywa się drogą elektroniczną na adres e-mail: zampub@ibch.poznan.pl Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że wszelkie użyte przez niego materiały, systemy, produkty, rozwiązania posiadają wymagane prawem, aktualne świadectwa, deklaracje, certyfikaty, atesty, aprobaty wydane przez uprawnione instytucje i są dopuszczone do stosowania w Polsce. Wszelkie aprobaty zagraniczne muszą być tłumaczone na język polski i akceptowane przez krajową jednostkę aprobującą - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie krajowych ocen technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, związaną z przedmiotem zamówienia (dalej umowa ubezpieczenia OC), zawartej minimum na okres wykonywania przedmiotu zamówienia, przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne wraz z dowodem opłacenia minimum pierwszej składki. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymać ciągłość umowy ubezpieczenia OC, aż do przewidywanej daty ukończenia robót. W przypadku wydłużenia tego terminu obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnić wydłużenie okresu ubezpieczenia. Zamawiający wymaga, aby umowa ubezpieczenia OC obejmowała, co najmniej odpowiedzialność cywilną Wykonawcy wobec Zamawiającego/Personelu Wykonawcy/ oraz Stron Trzecich, które mogłyby ponieść szkodę w związku z działaniem/zaniechaniem Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł w zakresie części 1 oraz nie mniejszą niż 150 000,00 zł w zakresie części 2. W przypadku realizacji zamówienia w zakresie wszystkich części, Zamawiający dopuszcza umowę ubezpieczenia OC na łączną kwotę nie mniejszą niż 350 000,00 zł.
Termin składania ofert : 22/09/2020

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 497/2020 willa roboty budowlane etap II 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia etapu II inwestycji w ramach realizacji projektu pod nazwą: "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, posiadającego status pustostanu, na: Centrum Innowacyjności i Edukacji Społecznej Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk" jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj prac projektowych i robót budowlanych dla obiektu położonego przy ul. Wieniawskiego 21/23 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonanie zamiennego projektu budowlanego na podstawie zaktualizowanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego ("PFU") z grudnia 2019 r. oraz posiadanego projektu budowlanego, na który Zamawiający posiada aktualne, prawomocne Pozwolenie na budowę, b) Wykonanie projektów wykonawczych i STWIORB, c) Uzyskanie zamiennego pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do Rejestru Zabytków przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, d) Uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień, opinii, ekspertyz, postanowień i odstępstw, innych aktów lub dokumentów niezbędnych do uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę oraz do pozwolenia na użytkowanie (w tym Wojewódzkiego Wielkopolskiego Inspektoratu Sanitarnego w Poznaniu i Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej), e) Uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę, f) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, g) Obsługa geodezyjna, h) Zagospodarowanie placu budowy oraz oznaczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, i) Zasilenie budowy w energię elektryczną i wodę. j) Wykonanie prac rozbiórkowych, budowlanych, remontowych, konserwatorskich, restauratorskich montażowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (między innymi wykonanie): - wymiany wszystkich stropów, - wzmocnienia fundamentów, - hydroizolacji fundamentów, - drenażu opaskowego wokół budynku, - nowych przyłączy wodno-kanalizacyjnych, c.o. oraz elektrycznego, - instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych z uwzględnieniem szczególnych wymogów obiektu zabytkowego oraz funkcji i wymogów poszczególnych pomieszczeń, - instalacji elektrycznej wewnętrznej, - przyłączenia zewnętrznego agregatu prądotwórczego przez zewnętrzną szafę sterująca do zasilania awaryjnego projektowanego budynku, - zespołu baterii UPS w budynku w celu zasilania awaryjnego budynku, - instalacji SSP, - instalacji gazowej (CO2, Azot, Tlen) do poszczególnych pomieszczeń laboratoryjnych, - instalacji wentylacji mechanicznej, wraz z odrębną instalacją do planowanych dygestoriów, - konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjne, wentylatory do dygestorium wraz z wyciszeniem i wyizolowaniem od pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi, - odrestaurowania zabytkowych drzwi, okien, grzejników i innych elementów zgodnie z ustaleniami z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Poznaniu, - odrestaurowania zabytkowej elewacji budynku, - nowej przeszklonej windy w przeszklonym zewnętrznym szybkie windowym przy budynku od strony dziedzińca, - odrestaurowania i wymiany konstrukcji dachowej wraz z pokryciem, - izolacji termicznej dachu, - systemu kontroli dostępu, - systemu sieci informatycznej wraz z podłączeniem światłowodem do serwerowni w budynku przy ul. Wieniawskiego 17/19 należącego do Zamawiającego, - systemu monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, - nowych ścianek działowych, szachtów instalacyjnych, - nowych tynków, posadzek (drewniane parkietu w biurach, płytki grysowe w laboratoriach), sufitów, - montażu nowych drzwi do pomieszczeń, - zagospodarowania terenu w chodniki, drogę, pas uporządkowanej zieleni wraz z nasadzeniami, - podziemnych pojemników na składowanie odpadów, - wykonania wszelkich prac wynikających z ustaleń poszczególnych służb (w tym Wojewódzkiego Wielkopolskiego Inspektoratu Sanitarnego w Poznaniu, Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej i Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu), - wykonania nasadzeń rekompensacyjnych zgodnie z Decyzją Prezydenta Miasta Poznania z dnia 25.11.2019 r. (obowiązek wykonania nasadzeń rekompensacyjnych w terminie do 30 listopada 2022 r. w postaci 7 drzew ozdobnych - buk pospolity Dawyck Gold lub grab pospolity Frans Fountaine o obwodzie pnia minimum 16-18 cm na wysokości 1 m, oraz powiadomienia urzędu do dnia 14 grudnia 2022 r. o wykonaniu nasadzeń), k) Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji uzgodnionej z Zamawiającym, a także przeprowadzenie rozruchu i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do ich obsługi, l) Wykonanie dokumentacji powykonawczej do celów archiwalnych MKZ oraz Zamawiającego, m) Wykonywanie własnym staraniem i na własny koszt, przy udziale Zamawiającego, corocznych przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń i elementów, a także wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwanie wad oraz naprawa zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę Zamawiającemu, n) Inne prace, czynności i opłaty (w tym np. projekt organizacji placu budowy, projekt organizacji ruchu, uzyskanie pozwolenia zajęcia pasa ruchu itp.), wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonanie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz posiadanej dokumentacji dotyczącej Przedmiotu zamówienia zawarty w części IV SIWZ. Kody CPV: 45111300-1 roboty rozbiórkowe 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111100-9 roboty w zakresie burzenia 45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu 45113000-2 roboty na placu budowy 45214610-9 roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
Termin składania ofert : 23/09/2020

Pozostałe zamówienia dla:
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
w serwisie Platforma Zakupowa

<< poprzednie następne >>

 

Klauzula informacyjna dla osób ubiegajšcych się o zamówienia publiczne. (pdf)