Przetargi
Przetargi - nieaktualne

przejdź do: PRZETARGI AKTUALNE, aby zobaczyć aktualną listę przetargów

Poniższa lista zawiera przetargi, dla których upłynął termin składania ofert.
Wybierz opcję rozstrzygnięcie, aby sprawdzić status przetargu. W sekcji tej sprawdzisz, jak kiedy i jak przetarg został rozstrzygnięty.

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 488/2020 artykuły biurowe 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania, dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek komputerowych i urządzeń kserograficznych, w ilości i asortymencie szczegółowo wskazanych w części III SIWZ - Specyfikacja Asortymentowa. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby tonery, tusze do drukarek lub kserokopiarek oraz developery były materiałami oficjalnie dopuszczonymi do stosowania przez producenta drukarek lub kserokopiarek. W przypadku dostarczenia tonerów, tuszy do drukarek lub kserokopiarek oraz developerów innych niż oryginalne wymaga się od Wykonawcy, aby załączył do oferty dokument wystawiony przez producenta drukarki lub kserokopiarki, stwierdzający, że producent ten akceptuje zaoferowany toner, tusz do drukarek lub kserokopiarek oraz developer, jako w pełni równoważny. Ponadto Zamawiający wyraźnie zastrzega, że nie dopuszcza się dostarczenia tonerów, tuszy do drukarek lub kserokopiarek oraz developerów w kartridżach (nabojach) o zmniejszonej pojemności do tzw. "sporadycznego drukowania". W przypadku występowania tonerów lub tuszy (kolorowych i czarnych) w różnej pojemności Zamawiający wymaga dostarczenia ww. materiałów eksploatacyjnych o największej pojemności, dostępnej na rynku. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy. Kod CPV: 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.76.30-1
Termin składania ofert upłynął: 03/04/2020
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  -

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 487/2020 Usługi sportowo-rekreacyjne 
Opis:  przetarg nieograniczony na Szacowana liczba osób, które zgłosiły chęć uczestnictwa w programie sportowo-rekreacyjnym wynosi: 200 pracowników Zamawiającego uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS), 25 osób towarzyszących powyżej 15 roku życia, 14 dzieci do lat 15 (w tym 2 korzystających jedynie z zajęć basenowych) oraz 1 senior. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zmiany zgłoszonej liczby osób korzystających z usług zajęć sportowo-rekreacyjnych w cyklach miesięcznych. Podana liczba osób może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość nieskorzystania z usług sportowo-rekreacyjnych przez podaną liczbę osób, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy : 1) zapewnienie możliwości korzystania z obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych, o zróżnicowanym charakterze, obejmujących co najmniej: basen, siłownię, saunę, lodowisko, grotę solną, ściankę wspinaczkową, zajęcia fitness, aqua aerobic, sztuki walki, taniec, jogę, nordic walking, indoor cycling, spinning i squash; 2) zapewnienie dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych na terenie całego kraju, w tym co najmniej 80 obiektów na terenie Poznania oraz co najmniej 200 obiektów na terenie województwa wielkopolskiego (uwaga: ocenie przez Zmawiającego podlegać będzie maksymalnie 110 obiektów na terenie Poznania oraz 350 obiektów na terenie województwa wielkopolskiego); 3) umożliwienie także dodatkowo korzystania z nowo dostępnych usług w ramach pakietu, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy. Aktualna lista usług oraz obiektów będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. Dostęp do nowych usług nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie; 4) zapewnienie dostępu do obiektów bez limitu czasowego, chyba że takie limity zostały nałożone przez same obiekty, przy czym czas trwania jednorazowego pobytu w obiekcie nie może być krótszy niż 45 minut i 30 minut w przypadku usług sauny; 5) zapewnienie nielimitowanego oraz nieograniczonego czasowo dostępu w zależności od zakresu wybranych usług do obiektów sportowych oraz różnych zajęć sportowych w całym kraju. Dostęp powinien dawać możliwość korzystania z usług i zajęć w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji, bez stosowania jakichkolwiek limitów czy interwałów czasowych pomiędzy świadczonymi usługami przez różne obiekty; 6) zapewnienie dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w pełnym zakresie godzin otwarcia tych obiektów, chyba że ograniczenie godzin dostępu zostało nałożone przez same obiekty. 7) weryfikacja użytkowników kart wyłącznie na podstawie okazania imiennej/biometrycznej karty i potwierdzeniu tożsamości za pomocą dokumentu tożsamości. Zamawiający nie dopuszcza innych sposobów weryfikacji użytkowników kart; 8) świadczenie przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat w ramach zaproponowanej ceny imiennego karnetu zapewniającego miesięczny dostęp do usług sportowo-rekreacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania dodatkowych opłat przez obiekty sportowo-rekreacyjne do wybranych usług świadczonych przez nie, pod warunkiem, że wysokość pojedynczej dopłaty nie przekracza 25 zł i dopłaty pobierane są przez nie więcej niż 20% obiektów sportowo-rekreacyjnych wymienionych w załączniku nr 3; 9) wymiana zagubionej/skradzionej/niesprawnej karty, a także wymiana karty w przypadku zmiany danych osobowych pracownika w ciągu 2 dni roboczych w ramach zaproponowanego wynagrodzenia; 10) możliwość składania zamówień przez elektroniczną platformę internetową. Przez jeden obiekt sportowy rozumie się budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi odpowiadające swym przedmiotem treści zamówienia publicznego zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku, wówczas na gruncie prowadzonego postępowania zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty sportowe. Ciężar udowodnienia powyższego faktu spoczywa na Wykonawcy.
Termin składania ofert upłynął: 12/03/2020
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 2/01/2020 - układ komparatora 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa układu komparatora fazy do monitorowania zgodności przesyłanych sygnałów częstotliwości, zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 09/03/2020
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 3/02/2020 - serwis klimatyzacji 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń wentylacyjnych, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ
Termin składania ofert upłynął: 09/03/2020
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 486/2020 willa roboty budowlane etap I (2) 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia etapu I inwestycji w ramach realizacji projektu pod nazwą: "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, posiadającego status pustostanu, na: Centrum Innowacyjności i Edukacji Społecznej Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk" są roboty budowlane polegające na robotach demontażowych, rozbiórkowych, naprawczych oraz uporządkowaniu terenu przy ul. Wieniawskiego 21/23 w Poznaniu, w ramach projektu pod nazwą: "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, posiadającego status pustostanu, na: Centrum Innowacyjności i Edukacji Społecznej Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk". Realizowane zadanie obejmuje: prace rozbiórkowe, demontażowe i naprawcze w budynku wpisanego do rejestru zabytków, znajdującego się przy ul. Wieniawskiego 21/23 w Poznaniu, oraz uporządkowanie terenu na działce nr 53 i 19, obejmujące następujący zakres robót: 1) Uporządkowanie terenu działki nr 53 i częściowo działki nr 19 polegające na: wykarczowaniu kilkudziesięciu drzew i krzewów, rozbiórce starego miejsca składowania odpadów, pozostałości po murowanym garażu oraz ogrodzenia, 2) Prace demontażowe i rozbiórkowe polegające na: skuciu istniejących zagrzybionych tynków ścian na wszystkich kondygnacjach (z wyjątkiem klatek schodowych), odgrzybieniu wszystkich ścian, rozebraniu ścianek działowych przewidzianych do rozbiórki, wykonaniu otworów drzwiowych przez ściany konstrukcyjne wraz z obsadzeniem nadproży, zerwaniu posadzek cementowych w piwnicy, rozebranie posadzek drewnianych i ceramicznych na kondygnacjach nadziemnych wraz z cokolikami, demontażu wszystkich istniejących instalacji: wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, elektrycznych; demontażu armatury sanitarnej, pozostałości po dwóch zdemontowanych węzłach cieplnych, wywozie i utylizacji mebli, zabudów meblowych, zabudów z płyt gipsowo-kartonowych, pozostałości po lokatorach (ubrania wyposażenie lokali itp), starych izolacji styropianowych i z wełny mineralnej, demontażu z poddasza ściany działowej wykonanej z szeregu drzwi windowych wraz z izolacją z trocin, 3) Demontaż i zabezpieczenie w pomieszczeniach wyznaczonych przez Zamawiającego skrzydeł drzwiowych przeznaczonych do renowacji (oznaczonych jako zabytkowe na inwentaryzacji budowlanej) oraz ozdobnych grzejników żeliwnych, zabezpieczenie ozdobnych sieni, klatek schodowych, witraży, ościeżnic drzwi oraz okien stwarzających zagrożenie. Prace naprawcze polegające na: zabezpieczeniu, oczyszczeniu i naprawieniu rys, spękań ścian przy pomocy prętów kotwiących systemowych ze stali austenitycznej od środka i na zewnątrz budynku, zaprawieniu pionowych pęknięć zaprawą naprawczo renowacyjną, wykonanie iniekcji ciśnieniowej od wewnątrz budynku na poziomie piwnic na ścianach zewnętrznych, 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach zamówienia dokumentację powykonawczą w tym operat powykonawczy rozbiórki w zakresie zlikwidowanych węzłów i przyłączy, 5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w tym pomocnicze, szacunkowe przedmiary robót, opracowanie techniczne wraz z poglądowymi rysunkami zostały zawarte w części IV SIWZ, 6) Zamawiający wymaga, by Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności objęte zakresem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności związane z robotami rozbiórkowymi, z wyłączeniem osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę określony w niniejszym ustępie dotyczy również podwykonawców, 7) Celem umożliwienia kontroli realizacji przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 6) powyżej, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego, listę osób zatrudnionych na umowę o pracę przez niego oraz przez podwykonawców i dalszych podwykonawców przy realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca przedstawi również zanonimizowaną umowę (z wyjątkiem imienia i nazwiska), na podstawie, której zatrudnia daną osobę przy realizacji przedmiotu umowy w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania. Całkowity Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w SIWZ
Termin składania ofert upłynął: 28/02/2020
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 483/2020 dyfraktometr promieni X 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem wysokosprawnego dyfraktometru wyposażonego w czterokołowy goniometr i detektor powierzchniowy służący do rejestracji rozpraszania promieniowania X przez pojedyncze kryształy w badaniach z zakresu krystalografii cząsteczek biologicznych oraz krystalografii małych cząsteczek dla Pracowni Inżynierii Białek, Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w Poznaniu, szczegółowo opisanego w Specyfikacji Technicznej Przedmiotu Zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna). Do zakresu Przedmiotu zamówienia należy także: a) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim; b) dwudniowe przeszkolenie aplikacyjne dla pracowników Zamawiającego z obsługi urządzenia po instalacji c) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.16 SIWZ; Wymaga się aby oferowany system charakteryzował się szeroką możliwością zastosowania w badaniach takich cząsteczek jak białka, RNA oraz związki małocząsteczkowe. System musi umożliwiać badania bardzo małych i/lub słabo rozpraszających kryształów. Ponieważ sprzęt będzie wykorzystywany w bardzo wymagających projektach naukowych, musi gwarantować najwyższą dokładność, precyzję oraz wiarygodność rejestrowanych danych dyfrakcyjnych. W związku z tym intensywność, stabilność i niezawodność źródła promieni X oraz czułość, dynamiczny zakres jak również proporcja sygnału do szumu detektora promieni X a także dostępność uniwersalnych i solidnych narzędzi w ramach oprogramowania do zbierania i analizy danych są kluczowymi elementami branymi pod uwagę podczas oceny. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Termin składania ofert upłynął: 21/02/2020
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 485/2020 System Enkapsulacji Pojedyńczych Komórek II 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Systemu Enkapsulacji Pojedynczych Komórek, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: a) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim; b) przeszkolenie z obsługi urządzenia po instalacji (minimum 2 dni robocze w siedzibie Zamawiającego); c) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem) - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.18 SIWZ, d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz po okresie gwarancji do końca okresu funkcjonowania urządzenia, w szczególności posiadanie po stronie Wykonawcy specjalnego zespołu wsparcia technicznego w celu udzielania odpowiedzi na zapytania związane z działaniem systemu lub konkretnymi problemami ze sprzętem lub oprogramowaniem wynikającym z użytkowania systemu.
Termin składania ofert upłynął: 03/02/2020
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 484/2020 odczynniki do magazynu 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa odczynników chemicznych do magazynu ICHB PAN w Poznaniu, w ilościach i asortymencie wskazanych w części IV SIWZ. Dostawa ma obejmować przywóz oraz rozładunek towaru do magazynu Zmawiającego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego (maksymalny termin dostawy 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed zrealizowaniem zamówienia potwierdził termin dostawy na 1 dzień przed dostawą. Uwaga: Przez dni robocze Zamawiający rozumie inne dni aniżeli soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy, zgodnie z Ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 90 z późn. zm.) Odczynniki chemiczne, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy muszą mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. Do przedmiotu zamówienia należy również odbiór od Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym opakowań zwrotnych. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty numer katalogowy poszczególnych produktów wraz z podaniem strony internetowej, na której dostępny będzie opis produktu.
Termin składania ofert upłynął: 31/01/2020
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 482/2020 willa roboty budowlane etap 1 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia etapu I inwestycji w ramach realizacji projektu pod nazwą: "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, posiadającego status pustostanu, na: Centrum Innowacyjności i Edukacji Społecznej Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk" są roboty budowlane polegające na robotach demontażowych, rozbiórkowych, naprawczych oraz uporządkowaniu terenu przy ul. Wieniawskiego 21/23 w Poznaniu, w ramach projektu pod nazwą: "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, posiadającego status pustostanu, na: Centrum Innowacyjności i Edukacji Społecznej Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk". Realizowane zadanie obejmuje: prace rozbiórkowe, demontażowe i naprawcze w budynku wpisanego do rejestru zabytków, znajdującego się przy ul. Wieniawskiego 21/23 w Poznaniu, oraz uporządkowanie terenu na działce nr 53 i 19, obejmujące następujący zakres robót: 1) Uporządkowanie terenu działki nr 53 i częściowo działki nr 19 polegające na: wykarczowaniu kilkudziesięciu drzew i krzewów, rozbiórce starego miejsca składowania odpadów, pozostałości po murowanym garażu oraz ogrodzenia likwidacji przyłączy gazu, jednego przyłącza wody, 2) Prace demontażowe i rozbiórkowe polegające na: skuciu istniejących zagrzybionych tynków na wszystkich kondygnacjach, odgrzybieniu wszystkich ścian, rozebraniu ścianek działowych przewidzianych do rozbiórki, wykonaniu otworów drzwiowych przez ściany konstrukcyjne wraz z obsadzeniem nadproży, zerwaniu posadzek cementowych w piwnicy, rozebranie posadzek drewnianych i ceramicznych, demontażu wszystkich istniejących instalacji: wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, elektrycznych; demontażu armatury sanitarnej, pozostałości po dwóch zdemontowanych węzłach cieplnych, wywozie i utylizacji mebli, zabudów meblowych, starych izolacji styropianowych i z wełny mineralnej, demontażu z poddasza ściany działowej wykonanej z szeregu drzwi windowych wraz z izolacją z trocin, 3) Demontaż i zabezpieczenie w pomieszczeniach wyznaczonych przez Zamawiającego drzwi przeznaczonych do renowacji oraz ozdobnych grzejników żeliwnych, Prace naprawcze polegające na: zabezpieczeniu, oczyszczeniu i naprawieniu rys, spękań ścian przy pomocy prętów kotwiących systemowych ze stali austenitycznej, zaprawieniu pionowych pęknięć zaprawą naprawczo renowacyjną, 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach zamówienia dokumentację powykonawczą w tym operat powykonawczy rozbiórki w zakresie zlikwidowanych węzłów i przyłączy, 5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w tym pomocnicze, szacunkowe przedmiary robót, opracowanie techniczne wraz z poglądowymi rysunkami zostały zawarte w części IV SIWZ, 6) Zamawiający określa, że Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności objęte zakresem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności związane z robotami rozbiórkowymi, z wyłączeniem osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę określony w niniejszym ustępie dotyczy również podwykonawców, 7) Celem umożliwienia kontroli realizacji przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 3.1.7 powyżej, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego, listę osób zatrudnionych na umowę o pracę przez niego oraz przez podwykonawców i dalszych podwykonawców przy realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca przedstawi również zanonimizowaną umowę, na podstawie, której zatrudnia daną osobę przy realizacji przedmiotu umowy w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania. Całkowity Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. I.3 SIWZ Kody CPV: 45111300-1 roboty rozbiórkowe 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111100-9 roboty w zakresie burzenia 45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu 45113000-2 roboty na placu budowy 45214610-9 roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
Termin składania ofert upłynął: 31/01/2020
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 1/01/2020 - asysta Oracle 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie usługi asysty technicznej i konserwacji do licencji oprogramowania Oracle
Termin składania ofert upłynął: 22/01/2020
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 18/12/2019 - komponenty systemu dystrybucji nośnej optycznej 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa komponentów systemu dystrybucji nośnej optycznej zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ
Termin składania ofert upłynął: 20/01/2020
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 481/20 Dostawa systemu enkapsulacji pojedyńczych komórek do siedziby Zamawiającego 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Systemu Enkapsulacji Pojedynczych Komórek, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: a) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim; b) przeszkolenie z obsługi urządzenia po instalacji (minimum 2 dni robocze w siedzibie Zamawiającego); c) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem) - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.18 SIWZ, d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz po okresie gwarancji do końca okresu funkcjonowania urządzenia, w szczególności posiadanie po stronie Wykonawcy specjalnego zespołu wsparcia technicznego w celu udzielania odpowiedzi na zapytania związane z działaniem systemu lub konkretnymi problemami ze sprzętem lub oprogramowaniem wynikającym z użytkowania systemu.
Termin składania ofert upłynął: 15/01/2020
Zestawienie złożonych ofert:  -
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 480/19 roboty budowlane II 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w pomieszczeniu 007 budynku A Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Przedmiar robót, plan pomieszczenia oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ("STWiORB"), zawarty w IV części SIWZ. STWiORB obejmuje w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wentylacyjnych. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt I.19 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby czynności wskazane przez Zamawiającego w pkt 27-32 STWiORB, w zakresie realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, z zastrzeżeniem osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę określony w niniejszym ustępie dotyczy również podwykonawców. 3Celem umożliwienia kontroli realizacji przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 3.1.3. SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego - w dniu przejęcia pomieszczenia przeznaczonego do remontu - listę osób zatrudnionych przez niego oraz przez podwykonawców i dalszych podwykonawców przy realizacji przedmiotu umowy w zakresie czynności wskazanych w pkt 27-32 STWiORB. Wykonawca przedstawi również umowę, na podstawie której zatrudnia daną osobę przy realizacji przedmiotu umowy w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania. Warunki prowadzenia robót - Wykonawca przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z STWiORB, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i normami. 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia przeznaczone do remontu w terminie określonym w umowie. 2) Prace prowadzone przez Wykonawcę nie mogą utrudniać Zamawiającemu użytkowania obiektów, zgodnie z przeznaczeniem, a wykonywane roboty w szczególności nie mogą zakłócać toku pracy i ruchu w sposób inny niż będący zwykłym następstwem zakłóceń wynikających z zakresu i technologii prowadzonych robót. Wykonawca jest zobowiązany tak przygotować i ustalić front robót oraz zastosować taką technologię, która w możliwie najmniejszym stopniu zakłóci działalność Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać głośne, hałaśliwe prace w godzinach od 6:00 do 8:00 oraz od godz. 16:00 do 18.00 po uzgodnieniu z Działem Głównego Inżyniera ICHB. Prowadzenie robót odbywać się będzie, pod nadzorem upoważnionego pracownika Zamawiającego w dni robocze od godziny 6:30 do godz. 16.30. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w STWiORB. Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny i własnym staraniem: a) zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie prowadzonych robót oraz ochronę mienia; b) przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji otoczenia; c) prowadzić roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz utrzymać otoczenie w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkować, odtwarzając zniszczone na skutek prac budowlanych elementy otoczenia; d) zabezpieczyć i zagospodarować odpady powstałe w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ; koszty wywozu wraz z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. 3.2.3 Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: 1) ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane; 2) ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych; i przepisach wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczenia przeznaczonego do remontu i jego otoczenia, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej pomieszczenia przeznaczonego do remontu ponosi Wykonawca. 3.2.5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że wszelkie użyte przez niego materiały, systemy, produkty, rozwiązania posiadają wymagane prawem, aktualne świadectwa, deklaracje, certyfikaty, atesty, aprobaty wydane przez uprawnione instytucje i są dopuszczone do stosowania w Polsce. Wszelkie aprobaty zagraniczne muszą być tłumaczone na język polski i akceptowane przez krajową jednostkę aprobującą - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie krajowych ocen technicznych.
Termin składania ofert upłynął: 20/12/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 477/19 sprzęt komputerowy III 
Opis:  przetarg nieograniczony na Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego wraz z towarzyszącym mu oprogramowaniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ (dalej "specyfikacja techniczna"). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia a w przypadku sprzętu - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Oferowany sprzęt w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostarczony sprzęt wymagający zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Wersja przekształcona)(Dziennik Urzędowy UE z dnia 13 lutego 2008 r. L 39/1). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte SIWZ. CPV 30200000
Termin składania ofert upłynął: 10/12/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 15/10/2019 - klaster obliczeniowy i danych_II 
Opis:  przetarg nieograniczony na Sukcesywna dostawa do ośrodków komputerów dużej mocy i jednostek miejskich sieci komputerowych systemu obliczeniowego i systemu składowania danych wraz z instalacją i integracją, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ. Zamawiający, na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, przewiduje możliwość wykupienia dodatkowej gwarancji dotyczącej serwerów obliczeniowych wchodzących w zakres zadania nr 1, obejmującej czwarty i piąty rok.
Termin składania ofert upłynął: 06/12/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 17/11/2019 - czasopisma 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest roczna prenumerata czasopism krajowych, zagranicznych i specjalistycznych w 2020 roku wraz z dostawą do zamawiającego, w rodzaju i ilości określonej w części IV SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 29/11/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 479/19 probówki do magazynu 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa probówek, końcówek do pipet i innych materiałów laboratoryjnych do magazynu ICHB PAN w Poznaniu, w ilościach i asortymencie wskazanych w części IV SIWZ. Dostawa ma obejmować przywóz oraz rozładunek towaru do magazynu Zmawiającego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego (maksymalny termin dostawy 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed zrealizowaniem zamówienia potwierdził termin dostawy na 1 dzień przed dostawą. Uwaga: Przez dni robocze Zamawiający rozumie inne dni aniżeli soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy, zgodnie z Ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 90 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty numer katalogowy poszczególnych produktów wraz z podaniem strony internetowej na której dostępny będzie opis produktu.
Termin składania ofert upłynął: 26/11/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 478/19 czasopisma krajowe i zagraniczne 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna prenumerata - w miarę ukazywania się poszczególnych numerów - czasopism krajowych i zagranicznych w roku 2020 oraz dostawa ich do siedziby Zamawiającego, aż do zakończenia okresu prenumeraty poszczególnych czasopism, zgodnie ze szczegółowym wykazem czasopism krajowych i zagranicznych zawartym w części IV SIWZ. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: a) terminowe dostarczanie Zamawiającemu czasopism, począwszy od pierwszego numeru należącego do prenumeraty roku 2020 do ostatniego należącego do prenumeraty roku 2020, bez względu na datę ukazania się numeru, b) zapewnienie kompletności dostaw zamówionych czasopism, c) zapewnienie dostępu on-line na czasopisma wyszczególnione w ofercie oraz na zasadach i warunkach określonych w ofercie, d) niezwłoczne informowanie (faxem, e-mailem) Zamawiającego o wszelkich zmianach wydawniczych dotyczących zaprenumerowanych czasopism (opóźnienia w wydawaniu, zmiana tytułu, zawieszenie tytułu, itp.)
Termin składania ofert upłynął: 25/11/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 475/2019 mikropłytkowy mikroskop konfokalny 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, pakietem serwisowym i wsparciem aplikacyjnym mikropłytkowego mikroskopu konfokalnego o wysokiej przepustowości przeznaczony do analiz wieloparametrycznych analiz przesiewowych oraz przygotowanie niezbędnej infrastruktury do funkcjonowania w obrębie zintegrowanego i zautomatyzowanego laboratorium badań wysokoprzepustowych, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, szczegółowo opisanego w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna). Do zakresu Przedmiotu zamówienia należy także: a) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim; b) szkolenie wstępne dla pracowników Zamawiającego z obsługi urządzenia po instalacji oraz wizyty specjalisty aplikacyjnego przez okres minimum 3 lat po instalacji Przedmiotu zamówienia, szczegółowo opisane w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia; c) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.16 SIWZ; d) dodatkowa opieka serwisowa przez okres minimum 36 miesięcy po instalacji Przedmiotu zamówienia. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Termin składania ofert upłynął: 15/11/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 14/10/2019 - sprzęt komputerowy_VI 
Opis:  przetarg nieograniczony na dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ
Termin składania ofert upłynął: 13/11/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 13/09/2019 - sprzęt komputerowy_V 
Opis:  przetarg nieograniczony na Dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ
Termin składania ofert upłynął: 05/11/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 12/09/2019 - sukcesywna sprzęt komputerowy_II 
Opis:  przetarg nieograniczony na Sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania, zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ
Termin składania ofert upłynął: 28/10/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 16/10/2019 - artykuły biurowe i tonery 
Opis:  przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę artykułów biurowych, biurowych materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek komputerowych i urządzeń kserograficznych, w ilości określonej w Specyfikacji asortymentowej zawartej w części IV SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 23/10/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 472/2019 serwer plików 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera plików wraz akcesoriami oraz pamięcią masową do siedziby Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ (dalej "specyfikacja techniczna"). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia a w przypadku sprzętu - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Oferowany sprzęt w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostarczony sprzęt wymagający zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Wersja przekształcona)(Dziennik Urzędowy UE z dnia 13 lutego 2008 r. L 39/1). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 18/10/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 474/19 probówki, rękawiczki do magazynu 
Opis:  przetarg nieograniczony na probówek, końcówek do pipet i innych materiałów laboratoryjnych oraz rękawiczek jednorazowych do magazynu ICHB PAN w Poznaniu, w ilościach i asortymencie wskazanych w części IV SIWZ. Dostawa ma obejmować przywóz oraz rozładunek towaru do magazynu Zmawiającego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego (maksymalny termin dostawy 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed zrealizowaniem zamówienia potwierdził termin dostawy na 1 dzień przed dostawą. Uwaga: Przez dni robocze Zamawiający rozumie inne dni aniżeli soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy, zgodnie z Ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 90 z późn. zm.) Dla części 1 Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty numer katalogowy poszczególnych produktów wraz z podaniem strony internetowej na której dostępny będzie opis produktu. W zakresie części 2: - wymagane jest załączenie do oferty próbek asortymentu w celu oceny ofert, zgodnie z kryteriami szczegółowo opisanymi w pkt. I.18 SIWZ. Próbka traktowana jest jako treść oferty i nie podlega uzupełnieniu; - Zamawiający wymaga, aby dostarczane rękawiczki spełniały normy EN 374-1; EN 374-2; EN 374-3; EN 388, szczegółowo opisane w części IV SIWZ - specyfikacja asortymentowa. CPV: 33.10.00.00-1, 38.40.00.00-9
Termin składania ofert upłynął: 17/10/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 11/08/2019 - sukcesywna dostawa sprzętu 
Opis:  przetarg nieograniczony na Sukcesywna dostawa sprzętu, zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w IV części SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 26/09/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 10/07/2019 - sprzęt komputerowy_IV 
Opis:  przetarg nieograniczony na Dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 18/09/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 473/19 interferometr warstwowy 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem, interferometru warstwowego do pomieszczenia wskazanego w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna). Do zakresu Przedmiotu zamówienia należy także: a) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim b) dwudniowe przeszkolenie aplikacyjne dla pracowników Zamawiającego z obsługi urządzenia po instalacji c) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem) - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzeń. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Termin składania ofert upłynął: 16/09/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 469/19 sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego 
Opis:  przetarg nieograniczony na Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania (dalej zwanych również "asortyment"), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji przedmiotu zamówienia zawartej w IV części SIWZ (dalej "specyfikacja techniczna"). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami, oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z dostarczonego asortymentu (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostarczany asortyment przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (wersja przekształcona), zgodnie z Dziennikiem Urzędowym UE z dnia 13 lutego 2008 r. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w niniejszej SIWZ. Maksymalna szacunkowa wartość Przedmiotu zamówienia wynosi 138 000,00 zł brutto, przy czym Zamawiający zastrzega, że na podstawie zawartej umowy zrealizuje zamówienia na kwotę w wysokości minimum 100 000,00 zł brutto. Zamawiający zastrzega również, że Umowa wygasa w przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, na które opiewać będzie umowa. Kod CPV:30200000
Termin składania ofert upłynął: 09/09/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 466/19 sprzęt komputerowy II 
Opis:  przetarg nieograniczony na Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego wraz z towarzyszącym mu oprogramowaniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ (dalej "specyfikacja techniczna"). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia a w przypadku sprzętu - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Oferowany sprzęt w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostarczony sprzęt wymagający zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Wersja przekształcona)(Dziennik Urzędowy UE z dnia 13 lutego 2008 r. L 39/1). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte SIWZ. CPV 30200000
Termin składania ofert upłynął: 05/09/2019
Zestawienie złożonych ofert:  -
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 9/07/2019 - sukcesywna sprzęt komputerowy 
Opis:  przetarg nieograniczony na Sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania, zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ
Termin składania ofert upłynął: 21/08/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 471/19 mikrokalorymetr miareczkujący 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem, mikrokalorymetru miareczkującego do pomieszczenia wskazanego w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna). Do zakresu Przedmiotu zamówienia należy także: a) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim b) dwudniowe przeszkolenie aplikacyjne dla pracowników Zamawiającego z obsługi urządzenia po instalacji c) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem) - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzeń. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. Kod CPV: 38418000-8
Termin składania ofert upłynął: 20/08/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 470/2019 leasing sprzętu komputerowego IV 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa, na podstawie umowy leasingu operacyjnego z opcją wykupu serwera oraz dwóch laptopów (zwanych Przedmiotem leasingu), do Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w Poznaniu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ (dalej "specyfikacja techniczna"). 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.2.1 Przedmiot leasingu musi być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). Dostarczony Przedmiot leasingu musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Oferowany Przedmiot leasingu w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony Przedmiot leasingu musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostarczony Przedmiot leasingu wymagający zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. Zaoferowany Przedmiot leasingu musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Wersja przekształcona)(Dziennik Urzędowy UE z dnia 13 lutego 2008 r. L 39/1). W przypadku części 1 - serwer musi posiadać dwa redundantne zasilacze Hot-Plug, każdy o mocy minimum 1100W, posiadające atest Energy Star, charakteryzujące się sprawnością energetyczną na poziomie 80% + Platinum lub Titanium,, będące co najmniej 6% bardziej sprawne energetycznie niż standardowe zasilacze 80% +. Zainstalowany Trusted Platform module 2.0. W przypadku części 2 - laptop musi posiadać certyfikaty energooszczędności Energy Star oraz EPEAT na poziomie złotym (gold). Trusted Platform Module 2.0 i certyfikat bezpieczeństwa TPM 2.0 Do zakresu Przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 14/08/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 468/2019 dostawa klimatyzatorów II 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń wskazanych w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: a) szkolenie z obsługi urządzeń po instalacji b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzeń. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Termin składania ofert upłynął: 31/07/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 6/06/2019 - sprzęt komputerowy_III 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ
Termin składania ofert upłynął: 25/07/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 8/06/2019 - wsparcie urządzeń Juniper 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego urządzeń Juniper Networks serii MX, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 22/07/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 467/19 czytnik płytek II 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem, wysokoprzepustowego i wielodetekcyjnego czytnika płytek do pomieszczenia wskazanego w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna). Do zakresu Przedmiotu zamówienia należy także: a) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim b) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi urządzenia po instalacji c) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem) - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzeń. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. Kod CPV: 38.54.00.00-2
Termin składania ofert upłynął: 18/07/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 464/19 ubezpieczenie grupowe pracowników II 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dobrowolnego ubezpieczenia grupowego na życie (część I) i zdrowie (część II) pracowników, współmałżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Umowa ubezpieczenia zostanie zawarta za pośrednictwem Brokera ubezpieczeniowego Zamawiającego - firmy mBroker NET Sp. z o.o. (nr zezwolenia KNF 1538/08). Wykonawca przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia będzie przekazywał Brokerowi Zamawiającego miesięczną prowizję brokerską za wykonywanie czynności brokerskich związanych z zawartą pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą umową, w łącznej wysokości 10% inkasa miesięcznej składki ubezpieczeniowej. Broker ubezpieczeniowy ze swojej strony przeprowadzi akcję informacyjną dla pracowników Instytutu Chemii Bioorganicznej, przygotuje ulotki informacyjne oraz szablony dokumentów związanych z ubezpieczeniem, przeprowadzi szkolenie osób wykonujących czynności administracyjne związane z obsługą umowy, a także pokryje koszty związane z wynagrodzeniem osób wykonujących czynności administracyjne związane z obsługą umowy na terenie Instytutu. Część I - ubezpieczenie grupowe na życie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował elektronicznym, internetowym systemem obsługi umowy ubezpieczenia, spełniającym ustawowe wymogi o ochronie danych osobowych oraz umożliwiającym wprowadzanie danych osobowych osób nowo przystępujących, wyrejestrowywanie z ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu indywidualny dostęp do elektronicznego, internetowego systemu obsługi ubezpieczenia w ciągu 30 dni od rozpoczęcia odpowiedzialności z ubezpieczenia grupowego. Przewidywana liczba ubezpieczonych: 303 osoby. Wskazana przewidywana liczba osób została ustalona na podstawie ilości pracowników obecnie objętych dobrowolnym ubezpieczeniem grupowym u Zamawiającego oraz służy wyliczeniu ceny ofertowej i umożliwi badanie i porównywalność ofert. W okresie obowiązywania umowy mogą następować zmiany liczby osób ubezpieczonych. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej liczby osób przystępujących do ubezpieczenia. Każda osoba przystępująca do ubezpieczenia może dokonać swobodnego wyboru wariantu ubezpieczenia, między Wariantem I i Wariantem II, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni swobodny wybór i zmianę wariantów przez ubezpieczonych w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Ze względu na specyfikę usług objętych niniejszym postępowaniem wykonywanie czynności przez personel Wykonawcy w ramach usługi ubezpieczenia nie wymaga bezwzględnego obowiązku osobistego świadczenia pracy. Kody CPV: 66.51.10.00-5, 66.51.21.00-3 Część II - ubezpieczenie grupowe na zdrowie Przewidywana liczba ubezpieczonych: 181 osób (w tym 121 pracowników, 39 współmałżonków oraz 21 dzieci). Wskazana przewidywana liczba ubezpieczonych pracowników została ustalona na podstawie ilości pracowników obecnie objętych dobrowolnym ubezpieczeniem grupowym u Zamawiającego oraz służy wyliczeniu ceny ofertowej i umożliwi badanie i porównywalność ofert. W okresie obowiązywania umowy mogą następować zmiany liczby osób ubezpieczonych. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej liczby osób przystępujących do ubezpieczenia.. Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Ze względu na specyfikę usług objętych niniejszym postępowaniem wykonywanie czynności przez personel Wykonawcy w ramach usługi ubezpieczenia nie wymaga bezwzględnego obowiązku osobistego świadczenia pracy. Kody CPV: 66.51.22.10-7
Termin składania ofert upłynął: 28/06/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 463/19 roboty budowlane 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w budynkach A, B-ZPG, B, C, E oraz na terenie Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Kosztorysy ślepe, opracowanie techniczne wraz z poglądowymi rysunkami oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ("STWiORB"), zawarty w IV części SIWZ. STWiORB obejmuje w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wentylacyjnych. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt I.19 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby czynności wskazane przez Zamawiającego w pkt 7 STWiORB, w zakresie realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, z zastrzeżeniem osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę określony w niniejszym ustępie dotyczy również podwykonawców. Celem umożliwienia kontroli realizacji przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 3.1.3. powyżej, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego - w dniu przejęcia terenu budowy - listę osób zatrudnionych przez niego oraz przez podwykonawców i dalszych podwykonawców przy realizacji przedmiotu umowy w zakresie czynności wskazanych w pkt 7 STWiORB. Wykonawca przedstawi również zanonimizowaną umowę, na podstawie której zatrudnia daną osobę przy realizacji przedmiotu umowy w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania. Warunki prowadzenie robót -Wykonawca przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z STWiORB, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i normami. 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia przeznaczone do remontu w terminie określonym w umowie. 2) Prace prowadzone przez Wykonawcę nie mogą utrudniać Zamawiającemu użytkowania obiektów, zgodnie z przeznaczeniem, a wykonywane roboty w szczególności nie mogą zakłócać toku pracy i ruchu w sposób inny niż będący zwykłym następstwem zakłóceń wynikających z zakresu i technologii prowadzonych robót. Wykonawca jest zobowiązany tak przygotować i ustalić front robót oraz zastosować taką technologię, która w możliwie najmniejszym stopniu zakłóci działalność Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać głośne, hałaśliwe prace w godzinach od 6:00 do 8:00 oraz od godz. 16:00 do 20:00. Prowadzenie robót odbywać się będzie, pod nadzorem upoważnionego pracownika Zamawiającego w dni robocze od godziny 6:00 do godz. 20:00. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w STWiORB. -Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny i własnym staraniem: a) zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie prowadzonych robót oraz ochronę mienia; b) przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji otoczenia; c) prowadzić roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz utrzymać otoczenie w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkować, odtwarzając zniszczone na skutek prac budowlanych elementy otoczenia; d) zabezpieczyć i zagospodarować odpady powstałe w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ; koszty wywozu wraz z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. - Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: 1) ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane .); 2) ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych i przepisach wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw. -Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. -Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że wszelkie użyte przez niego materiały, systemy, produkty, rozwiązania posiadają wymagane prawem, aktualne świadectwa, deklaracje, certyfikaty, atesty, aprobaty wydane przez uprawnione instytucje i są dopuszczone do stosowania w Polsce. Wszelkie aprobaty zagraniczne muszą być tłumaczone na język polski i akceptowane przez krajową jednostkę aprobującą - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie krajowych ocen technicznych.
Termin składania ofert upłynął: 28/06/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN_465/19_czytnik płytek 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wysokoprzepustowego i wielodetekcyjnego czytnika płytek do pomieszczeń wskazanych w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: a) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim b) przeszkolenie z obsługi urządzenia po instalacji c) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem) - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzeń
Termin składania ofert upłynął: 26/06/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 7/06/2019 - serwis klimatyzacji_II 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ
Termin składania ofert upłynął: 25/06/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN_459/19_Inwestor Zastępczy 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego związanych z pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji Inwestycji w Poznaniu, przy ul. Wieniawskiego 21/23, w ramach projektu pod nazwą: "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, posiadającego status pustostanu, na: Centrum Innowacyjności i Edukacji Społecznej Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk", zwanej dalej Inwestycją. Realizowane zadanie inwestycyjne obejmuje: kapitalny remont i przebudowę budynku wpisanego do rejestru zabytków, znajdującego się przy ul. Wieniawskiego 21/23 w Poznaniu, wraz ze zmianą sposobu użytkowania.
Termin składania ofert upłynął: 24/06/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 462/19 ubezpieczenie grupowe pracowników 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dobrowolnego ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie pracowników, współmałżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Umowa ubezpieczenia zostanie zawarta za pośrednictwem Brokera ubezpieczeniowego Zamawiającego - firmy mBroker NET Sp. z o.o. (nr zezwolenia KNF 1538/08). Wykonawca przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia będzie przekazywał Brokerowi Zamawiającego miesięczną prowizję brokerską za wykonywanie czynności brokerskich związanych z zawartą pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą umową, w łącznej wysokości 10% inkasa miesięcznej składki ubezpieczeniowej. Broker ubezpieczeniowy ze swojej strony przeprowadzi akcję informacyjną dla pracowników Instytutu Chemii Bioorganicznej, przygotuje ulotki informacyjne oraz szablony dokumentów związanych z ubezpieczeniem, przeprowadzi szkolenie osób wykonujących czynności administracyjne związane z obsługą umowy, a także pokryje koszty związane z wynagrodzeniem osób wykonujących czynności administracyjne związane z obsługą umowy na terenie Instytutu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował elektronicznym, internetowym systemem obsługi umowy ubezpieczenia, spełniającym ustawowe wymogi o ochronie danych osobowych oraz umożliwiającym wprowadzanie danych osobowych osób nowo przystępujących, wyrejestrowywanie z ubezpieczenia i potwierdzanie deklaracji rozliczeniowych. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu indywidualny dostęp do elektronicznego, internetowego systemu obsługi ubezpieczenia w ciągu 30 dni od rozpoczęcia odpowiedzialności z ubezpieczenia grupowego. Przewidywana liczba ubezpieczonych: 303 osoby. Wskazana przewidywana liczba osób została ustalona na podstawie ilości pracowników obecnie objętych dobrowolnym ubezpieczeniem grupowym u Zamawiającego oraz służy wyliczeniu ceny ofertowej i umożliwi badanie i porównywalność ofert. W okresie obowiązywania umowy mogą następować zmiany liczby osób ubezpieczonych. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej liczby osób przystępujących do ubezpieczenia. Każda osoba przystępująca do ubezpieczenia może dokonać swobodnego wyboru wariantu ubezpieczenia, między Wariantem I, Wariantem II, Wariantem III i Wariantem IV, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni swobodny wybór i zmianę wariantów przez ubezpieczonych w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Ze względu na specyfikę usług objętych niniejszym postępowaniem wykonywanie czynności przez personel Wykonawcy w ramach usługi ubezpieczenia nie wymaga bezwzględnego obowiązku osobistego świadczenia pracy.
Termin składania ofert upłynął: 11/06/2019
Zestawienie złożonych ofert:  -
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 4/04/2019 - sprzęt komputerowy_II 
Opis:  przetarg nieograniczony na Dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 10/06/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 460/2019 sprzęt komputerowy I 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego wraz z towarzyszącym mu oprogramowaniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ (dalej "specyfikacja techniczna"). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia a w przypadku sprzętu - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Oferowany sprzęt w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostarczony sprzęt wymagający zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Wersja przekształcona)(Dziennik Urzędowy UE z dnia 13 lutego 2008 r. L 39/1). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 05/06/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 461/2019 dostawa klimatyzatorów 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń wskazanych w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: a) szkolenie z obsługi urządzeń po instalacji b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzeń. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Termin składania ofert upłynął: 30/05/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 5/05/2019 - ubezpieczenia 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest usługa dwuletniego ubezpieczenia dla Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w części IV SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 24/05/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 3/03/2019 - sprzęt komputerowy_I 
Opis:  przetarg nieograniczony na Dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 08/05/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Sygnatura:  PN 22/12/2018 - klaster obliczeniowy i danych 
Opis:  przetarg nieograniczony na Sukcesywna dostawa do ośrodków komputerów dużej mocy i jednostek miejskich sieci komputerowych systemu obliczeniowego i systemu składowania danych wraz z instalacją i integracją, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 30/04/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Sygnatura:  PN 458/2019 serwis klimatyzatorów 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych dla urządzeń klimatyzacyjnych, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Technicznej Przedmiotu Zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej "specyfikacja techniczna"). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji na wykonane prace, użyte materiały i części oraz wykonywanie świadczeń wynikających z tej gwarancji. Wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ oraz wzorze umowy, zawartej w części III SIWZ.
Termin składania ofert upłynął: 12/04/2019
Zestawienie złożonych ofert:  zestawienie
Rozstrzygnięcia:  rozstrzygnięcie
<< poprzednie następne >>

 

Klauzula informacyjna dla osób ubiegajšcych się o zamówienia publiczne. (pdf)